۱۳۸۵ اسفند ۹, چهارشنبه

يادگار 7/12/1384

- اصلاحيّه

اون عزيزي كه شعرِ يادگار 4/12/1384 را برام ارسال كرده بود، غلطم را گرفت و برام نوشت كه بصورت صحيح اينگونه است:

اي جويبار جاري، زين سايه برگ مگريز كاين گونه فرصت از كف دادند، بي شماران

ازش بينهايت سپاسگذارم كه اون يكي از مقرّبان درگاه الهي است و بايد قدرِ دين و ايمان خودش را بدونه. حتماً هم مي دونه.

- آهنگ عشق

يه آهنگ فوق العاده اي وجودداره و تقريباً همه مي دونند كه نقطه ضعف من همين آهنگ هست. اونا مي دونند كه بعنوان مثال اگر در محيط كارم، اين آهنگ را پخش كنند، سرجام مي شينم و ساكت مي شم و توي عالم خودم مي رم. اونا مي دونند كه مي رم توي يه عالم خاصّ. توي دلم گريه مي كنم. ديگه نمي خوام كسي را ببينم و فقط مي خوام توي ذهنم.... آخه اين موسيقي، روي يك كليپ بود كه برام خيلي ارزش داشت. داستاني را حكايت مي كرد كه عشق را بصورت تمام عيار نشون مي داد. هرچند كه آخر اون كليپ كه البتّه با نواي يك بانوي خارجي مزين بود، به مرگ معشوق مي رسيد امّا شكوه عشق را تجسّم مي كرد. مدّتهاست كه به اون كليپ دسترسي ندارم امّا هزاربار در وجودم زنده اش كرده ام. من خاطراتِ زيادي از اون كليپ دارم. آره، يك كليپ خارجي كه دورانِ باشكوهي را در فصل زمستان، اونم با برف بازي به تصوير مي كشه. خب، درسته كه به اون كليپ دسترسي ندارم، امّا كليپ ديگري وجودداره كه مزين به همون موسيقي هست. اينجا لينكشو مي زارم. از اوني كه تهيه اش كرده، سپاسگذارم و از هميشه محبوبي كه شايد بطور ناخواسته اين لينك را برام آشكارنموده، از صميم قلب تشكرمي كنم. شايد....

http://clips.zendehrood.com/ShowClip.aspx?ClipID=1061

هیچ نظری موجود نیست: